fredag den 2. januar 2009

Weeping pund

1 GBP = 1,04 EUR
1 GBP = 1,46 USD
1 GBP = 11,32 HKD

Oh deary mig, oh deary mig .... xe.com kaster op nogle svage poundage omregningskurser, der giver mig hovedpine med kommende rejser til New York, Hong Kong og Paris. Selv om jeg vil være chomping på den billigste pastrami sandwich, fishballs og baguetter (respektive at sige byer ...) for at gemme moollah, er der dog en bagside ... Jeg vil gøre mit bit og tal op butikker baseret i Det Forenede Kongerige til at tilskynde folk til at udnytte de fattige svage pund �� græde i hjørnet. Desværre er det ikke nødvendigvis gælder for mennesker ned under ... (Trip til Aussie/NZ i støbeskeen? Vi skal se ...)

amelie Boutique er blevet talt op med nogle blogs, men deres salg på deres selektive A/W08 bestand afspejler en masse, hvad der er blevet kigget på med stjerneklar øjne på denne blog ... og diskontering er forholdsvis generøs ... nemlig på Camilla Skovgaard hårede sandaler, de Emma Cook Pom Pom Cape og Tata Naka grå jersey flare kjole ...

 Ameliabout

Ingen kommentarer: