torsdag den 2. december 2010

Moder Natur formildes

Jeg fik mit ønske! Ikke alene gjorde det ikke regn i løbet af dagen fredag, var det ikke regnvejr den aften OG ... det gjorde ikke regn i dag heller. Og ... Det kan ikke regne til i morgen aften.

Det gav mig tid jeg havde brug for at afslutte et projekt, jeg startede på fredag. (Mere for at komme på dette ...)

Vejret har været strålende, selv om vinden har været lidt uregerlig. Den gode nyhed på denne front er, at det har blæst mange af bladene ud af værftet!

Moderen havde en slags åbenbaring i dag og har lagt sig på to ting, hun vil have for den forreste del af huset (ansporede, jeg er sikker på, ved mit projekt). Jeg brugte en del tid i morges at udforske den første af de to, og så er denne eftermiddag hun et telefonopkald, og vi er af sted til at behandle det i morgen.

Jeg er træt. Jeg er snusket. Men det har været et godt par dage. Vil have masser og masser mere at snakke om snart.

Ingen kommentarer: