lørdag den 8. august 2009

Fokus

Fra titlen på dagens indlæg, du måske tror jeg skal skrive om fotografering. Nope, slet ikke, hvor min mening er lige nu. Stedet, mit sind er over det hele, alt for mange ting i gang, og ikke nok hjerneceller til at afsætte til en enkelt opgave.

Så jeg har forsøgt at fokusere, fokusere på, hvad der er vigtigst i øjeblikket. Desværre, at fokus ikke omfatter meget kreative geni for blogging. Jeg ved, jeg har været langsom her de sidste par uger, forhåbentlig en gang liv afregner ned lidt vil jeg komme tilbage til ting fuld damp forude.

Er det ikke daylily bare fantastisk? Det er 'Blæst Bubbles' af Joel Thomas Polston i Dayton Ohio. Jeg er normalt ikke en fan af den runde ruffled daylilies men denne her åbner helt som denne med hver Bloom.


Vi har haft så meget regn og fugtighed den sidste uge. Det var en overraskelse, når solen tittede ud i aften i en time eller to. Næsten straks sommerfugle kom til Buddlea (sommerfugl bush).

Jeg måske nødt til at stemme den Agastache som bloomingest sommeren flerårige. Det har bare været fantastisk for så lang tid nu. Næste år jeg har brug for at sikre mig, at jeg får flere af disse smukke oplevelser. Hvad kan du ikke fortælle fra fotografiet er, hvordan delicious de blade dufter. Yum!

Ah ha, mere min type daylily her med oldie men smukkeste 'Asiatic Pheasant «, som er midt i slutningen Bloomer i min have.

En mere skudt for dig skygge elskende. Jeg kan ikke huske planlægning denne kombination af hvid Stokesia (Stokes aster) med Brunera "Jack Frost", men wowza! Sikke en perfekt parring.

Ok, nu jeg føler lidt bedre, selv om denne post ikke er op til par med min sædvanlige prosa.

Melanie

Ingen kommentarer: