fredag den 3. september 2010

Christmas Have / Dissed Nedenfor Fold

Jeg er fastsat en amaryllis sidste forår efter at skære næsten tre fod stilk ned til næsten ingenting. Jeg så glemte det indtil omkring en uge siden, da jeg gravede den op, med fyld (ja, fyldte, amaryllis gerne tilstoppet kvartaler) det i en fire-tommer pot og sæt den i en solrig vindue, hvor det er nu en stigende en ny stængel, der vil producere en anden fantastisk flor. Det vil sandsynligvis ikke blomstrer indtil efter jul, men jeg er ligeglad, jeg er sikker på at jeg vil sætte pris på eye candy mere jævn dengang. Denne enlige blomst, plus en julestjerne eller to vil være min indendørs jul haven. Jeg har et par potteplanter, men de er netop det - potteplanter. Jeg er ked af, hvis det lyder som om jeg er Dissing min indendørs container planter, jeg er ikke.

Speakin af Bein dissed ....

Papiret Jeg skriver for lejede en anden klummeskribent. Jeg er glad for, at vores lokale avis har råd til at gøre dette, og vi har alle hørt dommedag rapporter om avispapir goin uddøde, og havin en ny klummeskribent betyder, at papiret jeg skriver om, er ikke i vanskeligheder lige nu. Men jeg ønskede at være den ene skrive nye kolonne. Jeg nævnte det faktum flere måneder siden, og fik at vide, så gå videre med det, jeg har, men gjorde det ikke. Kernen i den nye brik har at gøre med kærlighed, kristendom, familie, alle, der føler sig godt kram, at en masse folk gerne høre. Må ikke få mig forkert, jeg siger ikke, at klummeskribent er en dårlig forfatter, hun er ikke, det er bare at jeg havde en meget anderledes sæt af ideer og emner jeg ønskede at tage fat på en langt mere kritisk måde.

Den nye brik har været løbetur over klappen i de seneste to spørgsmål. Stedet hvor min havearbejde kolonne bruges til at dukke op. Over klappen er et dejligt sted, du åbner helt op til artiklen, og du behøver ikke at kigge ned for at læse.

Jeg gebyr som jeg ser Bein dissed.


Green River, Greensburg, Kentucky

Ingen kommentarer: