mandag den 20. april 2009

Best ABR Ever

... kunne finde sted over hele Amerika, hvis du har stemt på mig. Jeg fik hundredvis af besøgende i går til både frafald Baton Rouge og BaRou er den nye Bklyn, og hvem ved hvor mange tusinde læse projektkonkurrencen nævne om Scanner. Jeg har flere hundrede venner på både Facebook og MySpace, og uh, over hundrede kvidre følgere, og alt, hvad jeg har at vise for gårsdagens forsøg på at vinde et livslangt ændre prisen er en sølle 40-noget stemmer?

Af alle de tusindvis af mennesker, der har set mit indlæg og links, kun nogle få dusin kunne gidet at logge ind med en gyldig email-adresse og klikke PIC IT?

For skam.

Hvis du havde en reel chance for at vinde $ 50 KB i at forfølge en drøm overdragelse, ville du ikke ønsker, at folk skal tage 30 sekunder til at gøre dette for dig?

ABR læsere er altid at kommentere her, at de elsker denne blog, og at jeg skal holde det op. Men bilen kører ikke uden nogen gas. Dette er gerne løfte drevet tid på en radio eller offentlige tv-station, og ligesom med et løfte drev, din hjælp potentielt kan holde mig ud i endnu et år, undtagen i modsætning til, når du hjælpe i løbet af et løfte drev, det er GRATIS!


Den førende contestant har mindre end 1.200 stemmer. Jeg behøver kun et par hundrede stemmer til at bryde ind i top 20, så det vil være op til dommerne.

Hvis jeg vinder, jeg kan love mere Lucielle Ball-esque highjinks, kapers, og misadventures, mere sjov, cool, uhyggelig, sørgeligt Americana, sæt ikke kun i BR, men i hele Mellemamerika. Så klik, og du får andre til at klikke uanset indflydelsessfærer, du måtte have. (Måske nogen på TigerDroppings kunne efter dette?)

Ingen kommentarer: