mandag den 1. december 2008

Foto fredag - Selvstændig portræt

mine børn troede, at tage en selvstændig portræt var en utrolig EMO ting at gøre, og jeg fik at vide en mobiltelefon kamera ville være langt mere passende til opgaven. Jeg hader mobiltelefon kameraer, jeg altid tager billeder af indersiden af min taske ved et uheld, så jeg var nødt til at gøre gøre med min normale kamera.

Jeg fandt nogle helt afskyelige billeder, før der træffes beslutning at bruge et spejl for en 'gennem spejlet ser�. Jeg prøvede en masse forskellige tilgange, men både børn forsikre mig om, at det man ser mest som mig i det virkelige liv.


 De andre havde ligget på et kontinuum fra økse mordet gennem pas/mugshot foto til levende døde. Nogle af dem så interessant og egnet til mig, men jeg fik at vide de var for pinligt for teenagere og fremmede for at beskæftige sig med.

Tags: , # # #!!!!### 1318

Ingen kommentarer: