fredag den 26. december 2008

// Jeg drikke Pis af tv Milkshake //



Jamen jeg er officielt keder sig nok til at skrive til min blog, det ser ud som nyt kontor episoder (og i slutningen af denne skole sigt) tilgang tid tager en næsten Hiro Nakamura type stand-still. Jeg er jordet på grund af �miss-mærkning 'af min tilstedeværelse til et par 7 matematiske klasser. Hvis nogen har en god undskyldning for den slags ting, er du velkommen til posten. Ive havde en masse tid for nylig til at være opmærksom på de 15 tomme rubrik, som jeg har placeret i hjørnet af mit værelse, dette felt er tilsyneladende tv, men vis det var mig narre. Se jeg troede tv blev var en ville blive underholdt.



En nat jeg forlod mit TV kører samtidig i et andet værelse, undslipper mig hvad jeg gjorde, men alle i ved, er det var savory nok for mig til at undertrykke det, anyway jeg gå ind i mit værelse for at høre Natalie hamrende-vægt (ok, så jeg cant spell det, at blond ho'e som stjal Susans mand Carl om 'Tilstødende' et par år tilbage ) Er vært 'Så du tror du kan danse: Australien �Jeg gik ind på lyden af" Temaet tonights kunstnere har plukket er ... " nu på dette tidspunkt min hjerne er i panik tilstand, den fortæller mig at gøre en fuld 180 og komme ud af der hurtigere derefter Britneys børn, når de realiseres mor fik forældremyndigheden tilbage, desværre min hjerne arbejdede for langsomt og som jeg gjorde dette, jeg hørte den konklusion, at denne "punktum" "... Mr. og Mrs Smith opfylder hip-hop".

Mit første instinkt var at smide noget stort, tungt, muligvis afstumpede og ulovlig (jeg er taler 'panda slagtet' her mennesker) på mit tv-skærmen, men da denne erfaring havde forvoldt mig til at krybe og udskiller alle kropslig væske/excrementary fast (fuldt ud klar over, at ikke et ord), der kommer fra dem, Neder regioner. Jeg var så lammet med chok, blev det mere og mere klart, jeg vil blive der indtil jeg tørre ud.

For nylig blev jeg opmærksom på en tv viser kaldet 'Gladiators', og hvis din tænkning' cool flere af Russel CROWE i en metalbeholder nederdel kaster mobiltelefoner 'gæt hvad, din forkert! Dens faktisk en crowd fuld af Incestrious NASCAR fans, dette sted har mere vanskabninger derefter de 34 busruten nedenfor er optagelser af dit gennemsnitlige 'Gladiators' fan.

Red Nex-Cotton Eye Joe


Nu Lad præsentere dig for en af de højt værdsatte Gladiators at konkurrere om ugen i de glamourous titel af konge og dronning af Gladiatorverse (et lille plaster på landbrugsjord beliggende mellem 'nej' og 'hvor'), hvor dens okay for en familiemedlem til 'begære' en anden.


Det er Amazon, Han har en Mohawk, HES ikke født med det, dens maybelline. Han har store bryster til en mand, og mener også, at ref har det i for hende, efter han plukkede på hende for at bryde reglerne i et spil, som primært er et kæmpe skum bolden, at begge spillere skal skubbe til hinanden for at banke de andre en ud af en skum podiet som de er oven på, på skum jorden. Thats ret, det er ikke ligesom Clark Gummi, dette er bare skum og gummi.

Jeg er klar over, jeg har nævnt incest to gange i denne blog, det var tilsigtet, kan du se jeg var forberede dig til dette næste del af stigende du incest-tolerance.

På 60 minutter var der en historie om en far og datter at få det på og hæve op en lille bundt af deres kærlighed (det er her, opkast spand bør du holde ud for du computer leveres i handy). Nu er faderen, der ser ud som Bubble-O-Bill, (den is med massive næse lavet af bubble gum, i det mindste ser massive om pakken ret, sin deceivingly massiv, men når du styrter gennem is du klar over sin simpelthen en klbende amoebas testikel) er vidne til hans daugter efter at være blevet adskilt med hende i næsten 30 år. Sammen vil de produceret en dejlig baby uden hensyn til sine følelser, mener jeg kan tage et kig på det WOMANS børnene fra hendes første ægteskab.

Lets forestille sig, hvad den stakkels baby vil se ud. Hun vil vokse op til at være den form for kvinden at registrere episoder af 'to og et halvt Mænd' (endnu en gang opkast spand vil komme i handy) til perve om Charlie Sheen og lære af hans måde smag, fragt shirts og grim polo shirts? Tilmeld mig (brug spand).

Im tænker sin tid til at indpakke denne baby op som et organ, en del af en person, der holdes som gidsler for $ 10000000 canadiske dollars i umærkede sedler og en helikopter med 12 PM. Jeg er ikke bange for at dræbe hende agent PAGEN du har 12 minutter til at opfylde mine krav! ... anyways til wrap dette op IKKE se TV eller du bliver DETTE.









Emil .

Ingen kommentarer: