fredag den 26. december 2008

// ottende Gradere .... En Expose dag Tonight Style //

Strap youselves i dette er en LOOOONG blog brnlille ...

EMIL hader DU ALLE
Jeg lyd så gammel, da jeg siger dette, men ottende gradere er skruet op .... denne blog vil tage dig ind i ellicit verden i år 8s, de lægemidler, de parter, køn, skandaler og løgne

nu theres en masse pres på teenagere til at gøre sig godt i skolen og blive accepteret af en klike .... set alt hvad du behøver er en god MySpace foto og din indstillet til din første år i high school ... det doesn't ligegyldigt hvor fedt eller grim du er alt hvad du behøver er at tænde for eksponering på ur kamera waaaay op og suge dit ansigt i en tin af sort maling eller som man siger 'anvende et strejf af eyeliner ", mens anvendelse af et paintroller værd af fundament at dække over dem, acne du mad har, og tage et fotografi fra en vinkel, hvor din større sandsynlighed for at finde wally (Waldo, for min ikke-existant amerikanske demografiske) så du er til at finde de emner ansigt.

Den måde at se, om dine billeder gode er at se, hvor mange pædofile kan du få at tilføje dig ... skanky billeder af de 12-årige i Bikinis at vise af theyre ikke-kurver og 'bryster' synes at blive stadig mere populære alvorligt sin fladere derefter en air hockey bordet ... friktion = 0

Så børnene give dem selv en hardcore beskrivelse i theyre om mig beskrivelse .... du KNO ting som "Jeg kan godt lide gerne drenge og gerne ma gurlfrends og stranden WOOHOOO" sikker theyve aldrig besøgte stranden (dette er offentlig viden, som de fleste af dem har teint af en Albino stykke papir thats blevet sultet af billedet kommentarer alt for lang), har ingen venner og er så plus dimensioneret, at ... at jeg mad selv har en metafor for det .... LIGELEDES Theyre om mig afsnittet plejer være i sætninger ikke ... nej det plejer. Itll være skrevet i dette format;

IMA � � Joleeta

Im 12 (almost. .. hehe)


Jeg elsker

? � drenge

? � mAh mand jordoo

mAh gurlls

Chrianna omg jeg luvvvvv u baybeyy BFFL
AMY OMG UR BEUTIFUL BFFE
Celeeeyyy snut ur min BFE

hader

min forældre (OMG THEYRE SOO LAME)

mig og min fede røv

Jeg

skære mig selv [MCR bedste band. .. det helt ligesom gør mig og junk]

BLEEEEEDDD


Yeah efterbehandling sætninger .... thats Soo sidste år. og thats ikke alle de gør på online glitter Orge kaldet MySpace ... de derefter crowd op MySpace nyhedsbreve med shitty quizzer, og tager dem alvorligt ... HERES en spids, hvis jeg didn't spørge Dem, hvad dine foretrukne alkohol er (som de shouldn't selv ved at starte med), så ved jeg du hverken ønsker at vide, og derefter yderligere perverse den opslagstavle ved udstationering obsene beskeder til hinanden om det, fordi:
"Hun stjal min MySpace-sang" eller
"hun fortalte min kæreste, hun kan lide ham" eller (dette dem en delightfull rhomp jeg fandt, mens vi forsøger at kontrollere mine kommentarer, som opdaterer konstant indtil nogen elskede mig nok til at udtale mig, efter cirka to timer efter, at jeg har ændret min MySpace sang til summen simpelt plan og skære min commentless selvstændige, og det fangede mit øje)
"okay så Nikki (navnene er blevet ændret, så visse piger plejer få år theyr fravi år 12 venner på mig) shes gerne helt en gylle eller whateva men hun tottaly gerne handjobed Bob-dawg selv tho hun vidste, jeg var toatlly mental om ham, hvad der giver hende ret til som den fyr jeg gerne ... any1 der hader hende som mig totallly underskriver dette andragende ...

1. HEARTBROKEN Carmella
2. ELISA "Nikki stjal MY MySpace SONG" WHINGSTEIN


PS . OMG NYE MySpace DEFUALT PIC COMMENT IT Jeg lover ILL COMMNT U BAK ... LOLLZ "

nu im blot tale om et par af de ting galt med denne sidste bulletin ... først og fremmest bulliten-plakater billede var en skanky foto (eller formodes at være) af ned hendes skjorte ... et problem ... du år otte alle thats ned ur shirt er et bundt af Kleenexes og en wonderbra. Det andet; piger du ikke er i år tre, hvis du har en crush på en dreng det ikke udgør nogen form for forholdet ... DET TREDJE, hvis du tror theyre din hubby, det doesn't sagen, din bedste ven, mor, far, uanset hvem der har ret til stikket dem ud Fourthedly .... Deres år otte En hånd job for dig, burde gøre ting med hænderne gerne skriftligt eller farvestoffer i med farveblyanter! Det femte ... dens ikke DINE MySpace sang ... i et vanvittigt forsøg på at tjene penge et band vil gengive en sang mere end en gang .....

alvorligt VOKSE fanden DOWN

og stop udstationering nyhedsbreve om en anden sin så grusom som forfattere af det engelske sprog, der gør ordet til et indlæg hindring lspen ... mener jeg at sige "Jeg har en lspen", når du har en lspen er som forsøger at rejse sig op for at bevise du paraplegikere ...

Selvom de tror theyre vokset op de stadig har den sans for humor af en tre år gammel, hørte jeg en historie fra et år 8 den anden dag om højdepunktet for hans dag ... han farted om nogle børn ansigt ......

Tillykke, HERES A COMEDY OSCAR, du holder AT !!!!!

mener jeg lytter til theyre vittigheder isn't meget lovende ... sine næsten lige så lovende som den nye 're-vamped' version af naboer ... De ved et show er i toilettet, når det er til at løfte sin veiwers der vil være incest.

Men hvorfor skal hele året Eights være sådan her ... Nogle siger, peer pres ... Nogle siger, de negative værdier, der er worshipped om tv-serier såsom oc men jeg siger NAY .. det er bodysnatchers. Ja theyre tilbage og denne gang theyre hip-hop Grooving techno superwhores. Ingen anden forklaring selv begynder at beskrive folkedrabet på en hel generationers værdier og fads og omdanne den gennemsnitlige kid til en hjernedød wigga-Skater tværs som cant ride faktisk en skateboard, der waddles sammen i en Zombie gerne trance, mens du lytter til 'fiddy cent's seneste sang om alfonser, hakkemaskiner og andre cofectionary klingende erhverv, der er fælles i ghettoen.

Så jeg håber, youve alle lært dine erfaringer og im håber du blokere mig på MySpace, så jeg aldrig behøver at læse om, hvordan u score 90% på en quiz om din vis forstand, fordi virkelig Jeg stoler du så meget som jeg stoler på min MSN humørikoner (til mig, at de alle ligner theyre organer er sandsynligvis masturbating. Fig 1) I KNO dette plejer påvirke din hardcore part alle nat 'skøre' livsstil, som vil ultimaately føre dig til Centrelink for den resterende del af din hillbilly britney federline stil liv. Men im meget sikker på, at du plejer tage dette til sig lige så sikker som jeg er over, at når jeg tænder fjernsynet for AFL annoncer vil sige alle spil i denne uge vil være et "sammenstød" virkelig kan du overforbrug, at ordet mere footy mennesker ... kan du.


PS glitter skriftligt er ikke cool du beskidt lidt slurrys at skrive dit navn gerne  Myspace Layouts  Myspace Layouts  Myspace Layouts  Myspace Layouts doesn't gøre dig noget mere tiltrækkende for det modsatte køn, hvis bare det sker for at være en effektiv måde at gving mennesker tankerne granes ... Jeg har ?ting at sige til dig:

 Myspace Layouts Myspace Layouts  Myspace Layouts  Myspace Layouts Myspace Layouts  Myspace Layouts  Myspace Layouts Myspace Layouts

pps. syg efter opdateringer, som jeg får dem ...

. Emil

opdatering: I pre-skrev denne blog under afbrydelse og lige efter et par dage for at skrive denne dejlige video kom op på en bulletin om, hvad im taler om ... Myg BITE kamp.

(Jeg det tredobbelte hastighed årsag sin næppe værd at bruge tid, men hvis u du hverken har noget bettr at gøre trykke på linket sayin år 8 kampen)

år 8 Fight

opdatering:
wow siden min sidste opdatering en semi nøgen foto af en otte år har været bulletined til mig så mange gange, jeg tror im gunna sted en Chainsaw i mit eget kranium

UPDATE A-skide-vinder:
sin blevet en anden dag og theyre udstationering bulletiner om, hvordan fedt de er .... eksempel "kunne u stop fightin Abt bein fedt ... ligesom jeg" dine ikke fedt, hvis ur BMI siger ur 1 vægt klasse væk fra at være et brød stick .... minus brød ... og pisk

PS igen. Hvis du er enig med mig im skabe en ny linje i shirts bør du for 1 (im faktisk ikke have skjorter fremstillet mad få dine håb op)

Ingen kommentarer: