fredag den 12. december 2008

tis august ... tis august !

tis august ...

min favorit måned af året, bare fordi jeg kommer til at nyde denne storslåede fejring af ME!!

startede måneden med en tur tilbage til Pakistan. vi ledes til Karachi for en dag og derefter ledes ud til Lahore for bare en anden dag. Det var en hurtig forretningsrejse, men jeg er glad for vi gjorde det. Jeg har forpasset Lahore så så så meget ... og det var rart at være tilbage i den pulserende smukke by ... og mango! Det mango! var sødere end jeg huskede ...

jeg ikke får en chance for at se mere end det finansielle distrikt i Karachi ... så jeg er ikke helt enamoured af byen. men Lahore ... Lahore's fangede mit hjerte!

~ ~ ~
nationale dagen umiddelbart før blev brugt på teambuilding ... der var ikke for sjov ... og de pågrebne var ikke for sjov, men jeg lære en masse om mit hold ... der er en god ting.

men højdepunktet var rart frokost som sluttede af med en dejlig kage ... jeg havde forventet kage, men stadig det var en dejlig overraskelse alligevel ...

glad august mig ...




Ingen kommentarer: