lørdag den 13. december 2008

Marts mig mænd fødselsdage ....

er det drengene fødselsdage denne marts ...

min dejlige fyr's er i dag ...

og min skat ikke så lille Kitty kat fødselsdag ligger på samme dag som min far ... 18.!

Jeg slaved over en overraskelse fødselsdagskage for Iman går aftes ... var indtil 2 her til morgen ... nogle af hans børn er allergisk over for æg, så jeg lavede en eggless chokolade kage med chocoloate ganache toppet med MnMs for børnene ...

er ikke det bare nuttet ... det er temmelig Yummy også ...


det er mærkeligt, men at jeg er mere begejstret for hans fødselsdag, end han er! Lol .. jeg er sådan en sugekop til fødselsdage ...

oooh det er også bujang fødselsdag ... han er vokset så store i løbet af året ... og viste sig sooo smukke .. Vi elsker ham Soo meget, og jeg tror, mor ville gå nødder uden ham! .. ved den måde, han er en RACEKATTE-a British shorthair. Han er ikke et show kvalitet, men han er stadig fantastisk tror jeg. Jeg har aldrig haft en stamtavle kat, men i virkeligheden er der en enorm forskel i, hvordan de opfører sig. Bujang er afgjort en smuk og artig skødet kat!

Se, hvordan nuttet?

 Bujang om på 3 måneder.


 Bujang næsten 1 år gamle lazing på min mors skød




En stor profil af min smukke sølv tabby British shorthair


fødselsdagen sayangs

Ingen kommentarer: