lørdag den 13. december 2008

søndag i parken ..

har det været en lang lang tid siden jeg har været til Botanic Gardens for SSO Classics i Park-serien. Jeg plejede at være en regelmæssig, men det blev så med Z-mand.

syntes det så så længe siden.

jeg altid gør, at du kender? gerne have en regelmæssig tilholdssted med en speciel, og når denne anderledeshed slidt ud for en grund eller den anden ... at ting eller sted, der engang var så central betydning for mit liv ... også svinder ind i nogle mørke historie ... en side i mit liv, at jeg synes uvillige til at vende tilbage til. Ballet i parken var med A-mand. og Hey, det er hvad? 11 år og jeg har stadig ikke vendt tilbage for at fange Ballet i parken.

Den Z-mand havde fodfæste på SSO Classics i Park og også Siloso Beach.

Tja, jeg sad i en bus den anden dag da jeg så banneret viser, at SSO blev spillet den 10. og bekvemt glemt indtil søndag formiddag. Heldigvis I-mand var ikke alt for søvnig efter hans dam ekspeditionen til at ledsage mig. Vi næsten ikke gøre det på grund af lyset finregn, men jeg var virkelig glad for vi gik. Vejret var dejligt, og jeg havde glemt, hvor smukt vores SBG er. Og hvad bedre måde at tilbringe en dejlig kølig søndag eftermiddag, men med en elsket en, omgivet af grønt, og morede af Gay klassikere gerne Hungarian Rhapsody No.2!! Min favorit!



oooo og skidt, for det var den nationale Day weekend, der var mange mennesker i rødt og hvidt, og vi blev behandlet på �Skitser af Singapore 'en dejlig samling af Singapore melodier ..... Jeg har stadig brummen til' Di Tankong Katong'....

Jeg skal huske at lære at spille cello, før jeg er 40!


Ingen kommentarer: